Multipolisa

Dobre miejsce
dla Agenta

Sprawdź, czy w naszej

multiagencji znajdziesz

najlepsze miejsce dla siebie

Z czym mierzą sie na co dzień
Agenci Ubezpieczeniowi?

Group 1726

Brak oferty dla każdego
klienta

Plany sprzedażowe nie
do spełnienia

Biurokracja,
obowiązki i przepisy

Czasochłonne
porównywanie ofert

Trudna atmosfera
korporacji

Obawa przed
zmianą

Które cele zrealizujesz z Multipolisą?

Ubezpieczysz każdego
klienta...


bo mamy w ofercie
>30 TU z obszaru
majątku i życia

Vector (1)

Otrzymasz wsparcie

w każdej sprawie...


bo cały nasz zespół
i Dział Wsparcia są
do Twojej dyspozycji

Vector (1)

Znajdziesz więcej czasu
dla siebie...

bo mamy szybką
i dokładną
porównywarkę ofert

Vector (1)

Odnajdziesz spokój
i wolność...

bo nie mamy planów
sprzedażowych 
i systemu
kontroli

Vector (1)

Zwiększysz swoje
dochody...

bo więcej produktów
w ofercie to więcej
klientów

Vector (1)

Będziesz agentem
przyszłości...

bo nasz system CRM
pozwala Ci pracować
z klientem online

Vector (1)

Spełnisz swoje cele
rozwojowe...

bo wejdziesz na
najwyższy poziom
multiagenta

Vector (1)

Czego potrzebuje agent, aby działać z pełną mocą?

Szerokiej oferty ubezpieczeń

Aby nie stracić żadnego klienta
i więcej zarabiać

Wsparcia w każdej sytuacji

Aby mieć komfort pracy z różnymi
produktami i obsługiwać więcej klientów

Swobody pracy

Aby działać na własnych warunkach,
bez planów sprzedażowych i nacisków

Dobrego systemu CRM

Aby szybko, sprawnie i nowocześnie
obsługiwać każdego klienta

Uczciwej prowizji

Aby zarabiać coraz więcej,
czuć się bezpiecznie i cieszyć się życiem

Wybierz swoją ścieżkę współpracy

Pracuję dziś jako

Agent Wyłączny

Współpracuję dziś

z multiagencją

Prowadzę dziś

własną multiagencję

Działam jako

Ekspert Finansowy
Agent nieruchomości

Co myślą o nas Partnerzy i Klienci

97%

poleceń od Klientów i Partnerów

Jakub Korczak

Doświadczony doradca klienta w branży ubezpieczeniowej z 12-letnim stażem. W Multipolisa.pl łączę pasję do ubezpieczeń z zaangażowaniem w budowanie długotrwałych relacji z klientami. Moje doświadczenie pozwala mi doskonale rozumieć potrzeby klienta i dopasować do nich optymalne rozwiązania ubezpieczeniowe. Cenię sobie partnerską atmosferę i możliwości rozwoju, jakie oferuje Multipolisa.pl.

Mateusz Stefański

Zaczynając przygodę w ubezpieczeniach szukałem agencji, która da mi to co obecnie mam w multipolisie.pl. Prosty system CRM, wspaniałych ludzi, którzy zawsze pomogą z działu wsparcia co oszczędza ogrom czasu.Multipolisa.pl daje dużo możliwości i jak na „korporację” czuje się w niej naprawdę dobrze. Procesy są poukładane, dostęp do szkoleń i innych jest. System jest na bieżąco aktualizowany i posiada sprawnie działający CRM.Czy warto być w multipolisie? Sam jestem od 2018 roku i polecam.

Robert Sierant

Współpracuję z Multipolisa.pl od samego początku istnienia tej firmy. Pełne i profesjonalne wsparcie, bardzo szeroka oferta produktowa, rynkowe i konkurencyjne stawki, a płatności wykonywane zawsze terminowo. 
I czego można oczekiwać więcej? Zdecydowanie polecam. Nie musisz szukać dalej. Konkurencja obiecuje wiele, ale to w Multipolisie mam wszystko to, czego potrzebuję.

Łukasz Sadurski

Jasna, rzeczowa i szczera współpraca. Pomoc ze strony Menadżera wprowadzającego oraz ze strony wsparcia Centralnego na każdym kroku. Mogę obsługiwać Klienta nie mając przy sobie komputera i będąc na wakacjach, bo mam wsparcie w tym czasie z Centrali. Elastyczność jeśli chodzi o formę współpracy. Szeroki pakiet dostępnych na rynku polskim ubezpieczeń wszelkiego rodzaju. Zapraszam do współpracy ze mną pod barwami Multipolisa.pl

Marek Zieliński

Współpracuję z Multipolisą od wielu lat. Mam świetnego dyrektora regionalnego, miłe dziewczyny na wsparciu, na które mogę zawsze liczyć. I wiem, że nie zamienię firmy na żadną inną, pomimo, że wielu przedstawicieli firm konkurencyjnych często kontaktuje się ze mną i zachęca do przejścia do nich.

Malwina Paruzel

Najbardziej cenię sobie współpracę z Multipolisa.pl za to, że mogę pracować z każdego miejsca, gdzie jest dostęp do Internetu. Jak również elastyczność pracy. Sama ustalam, ile pracuję w danym dniu i o której. Jestem pełna uznania know- how, które dostaję praktycznie za darmo. Wystarczy chęć prowadzenia własnego biznesu i motywacja do działania.
Poprzednie
Następne

Ważne pytania i dobre odpowiedzi

Nie jest skomplikowane, bo pomagamy rozwiązać każdą, nawet najtrudniejszą sytuację agenta. Nasza umowa o współpracy jest jasna i zrozumiała, ustalamy wspólnie z Tobą wszystkie ważne dla Ciebie szczegóły. Wszystkie procedury wdrożeniowe są maksymalnie uproszczone i zoptymalizowane.

Oczywiście, Multipolisa ma własny Dział Wsparcia Sprzedaży. Zespół Wsparcia jest dostępny dla Ciebie w każdej sytuacji. Porównuje składki, przygotowuje oferty, pomoże w wystawieniu polisy. Wskaże dostępne zniżki, pomoże w obsłudze systemu CRM Multipolisy oraz systemów Ubezpieczycieli.

Oczywiście, że nie. Podpisanie umowy to dopiero początek naszej przygody. Od startu jesteś pod skrzydłami Opiekuna – Dyrektora Regionalnego Multipolisy. Jest to Twój główny kontakt w wielu sprawach. A jednocześnie cała Multipolisa działa tak, aby pomagać Ci w każdej sytuacji. Możesz porozmawiać bezpośrednio z każdym pracownikiem w naszej multiagencji. Kontakty są w naszym systemie CRM.

Pełne wdrożenie do współpracy z nami zajmie Ci około 4 tygodni.

Ubezpieczenia dla swoich klientów możesz zapewnić z dniem podpisania umowy dzięki naszym wypracowanym metodom współpracy z Działem Wsparcia Sprzedaży.

Krok po kroku:

  1. Spotkanie z Dyrektorem Regionalnym i ustalenie szczegółów współpracy, omówienie załącznika prowizyjnego
  2. Podpisanie umowy przez Autenti
  3. Szkolenie wdrożeniowe (2h na Teams)
  4. Proces uprawnień (potrzebny jest komplet dokumentów, a egzaminy odbywają się zdalnie)
  5. Koordynacja kontaktów z menadżerami Ubezpieczycieli i szkolenia w Towarzystwach Ubezpieczeniowych (jeśli są konieczne)

Tak, Multipolisa ma własny, nowoczesny, darmowy dla partnerów system CRM.

W naszym systemie pracujesz na co dzień i realizujesz tu wszystkie zadania związane ze sprzedażą ubezpieczeń i pracą z klientem.

Multipolisa ma ponad 30 ubezpieczycieli w ofercie. To bogaty wachlarz możliwości, ale i wyzwanie przy ofertowaniu i znajomości produktów. Na szczęście w Multipolisie nigdy nie zostaniesz bez pomocy. Do Twojej dyspozycji jest Dział Wsparcia Sprzedaży oraz Twój opiekun a także menadżerowie w TU.

Tu wszystko zależy od Twojej poprzedniej umowy i od relacji, jakie udało Ci się zbudować z klientami. Pomożemy Ci przejść przez ten proces sprawnie i przede wszystkim etycznie.

Stawki prowizyjne na pewno będą atrakcyjne, a wszystko zależy od Twoich dotychczasowych warunków oraz potencjału, jaki ma Twoja praca.

To zależy od tego, jaką formę sprzedaży wybierzesz dla siebie. Samodzielna sprzedaż ubezpieczeń, szczególnie komunikacyjnych i życiowych jest czasochłonna. Ale sprzedaż z udziałem Zespołu Wsparcia Sprzedaży lub poprzez leadowanie zajmuje zdecydowanie mniej czasu i nie będzie dla Ciebie absorbująca. Za to korzyści z poszerzenia oferty o ubezpieczenia są nieocenione.

Nie wyznaczamy planów sprzedażowych naszym partnerom. Nie ma u nas struktury, która cokolwiek na Tobie wymusza. Pracujemy swobodnie, w swoim rytmie i tak samo działają nasi partnerzy – niezależnie, na własnych zasadach. A jednocześnie z pełnym wsparciem ze strony Multipolisy.

Czas trwania procesu zdobywania lub przenoszenia uprawnień zależy od Twojego zaangażowania. Jeśli sprawnie skompletujesz dokumenty (dyplom, e-KRK i kwestionariusze) i weźmiesz udział w zdalnych egzaminach w I terminie, to wszystkie uprawnienia zdobędziesz w ok. 4 tygodnie.

Zdecydowanie tak. Głównie dlatego, że ubezpieczenia są produktem komplementarnym do kredytów i nieruchomości. Każdy kredyt hipoteczny wymaga ubezpieczenia – na życie i kredytowanej nieruchomości. Dzięki temu klient otrzymuje kompleksową ofertę w jednym miejscu od zaufanego Eksperta. Absolutnie nie ma poczucia, że nakłaniasz go do zakupu  produktu, którego nie potrzebuje.

Ubezpieczenia zapewnią Ci stały dochód, są odporne na wahania rynku, bardzo stabilne. I co ważne ubezpieczenia pomagają budować trwałe relacje z klientami, bo każdego roku wymagają odnowienia lub chociaż rozmowy o aktualizacji potrzeb.